MY name

Saturday, October 15, 2011

Menceriakan hati pasangan wanita..

Assalamualaikum semua...lama N tak jenguk wall ni. Yela asyik dengan final project. huhu takpe2 tapi kan N ada hari ni...Jom pada gigirls kita nantikan saat ini...dan pada boboys amik lah tips ini....manala tau berguna nanti kan kan?


MEMILIKI hubungan yang romantis selalu jadi dambaan setiap insan. N pun camtu juga.  Namun untuk mewujudkannya, Anda harus tahu cara menceriakan hati pasangan. Anyway....cuba baca~~ Ingin membuat hubungan kian harmonis, memberi kejutan untuk pasangan merupakan rahsianya.

Memberikan kejutan untuk pasangan wanita merupakan cara ampuh untuk membuatnya tergila-gila. Kejutan asmara yang dibangun pun kian dekat. Lewat kejutan, dia akan terasa sbb Anda peduli kepadanya. 

Ingin beri kejutan pada si dia?? hehe jeng jeng jeng...

1. Cuba siapkan sarapan di tempat tidur 
Jika sebelumnya Anda tak pernah melakukannya, dia pasti akan terharu. Cubalah untuk membuat pizza bentuk hati atau makanan favorite si dia. 

Wanita akan merasa terharu ketika si kekasih hati memasak untuknya, terlepas dari apapun makanan yang dimasaknya. Dia akan sangat menghargai jerih payah Anda walaupun tak cedap...hehehe 

siapa yang tak nak hadiah kan? hehe

2. Piknik berdua di taman
Piknik biasanya dilakukan di siang hari, sehingga Anda perlu menyiapkan segala sesuatunya sebelum moment tersebut berlangsung. 

Untuk mengejutkan si dia, ajaklah berjalan-jalan di taman. Namun, jangan ceritakan rencana romantis itu, sehingga dia akan terkejut dan bahagia saat mendapatinya. 

3. Mengirim bunga 
Wanita sangat menyukai bunga, sehingga mengejutkannya dengan item ini akan menunjukkan bahwa Anda benar-benar mencintai dia. Dia pun akan merasa istimewa, dan dicintai Anda. Tapi pada teman wanita yang alah pada bunga cuba lah berikan sesuatu yang disukainya.

4. Hiasi biliknya dengan belon 
Ini mungkin terdengar seperti idea gila. Yela, mmg tak pernah dibuat orang..tapi siapa sangka Anda lain daripada yang lain. Namun, biasanya wanita sangat terharu dengan hal ini karena menjadi isyarat bahwa dia selalu mengingati Anda. 

5. Bacakan puisi 
Jika Anda pandai menulis, tulislah puisi untuknya atau membuat sebuah buku yang didedikasikan khusus padanya. Hatinya pun akan luluh terutama saat Anda membacakannya di hadapan dia. Bagi yang tidak pandai berpuisi atau berkata manis, memadailah jika dapat nyanyikan lagu walaupun sumbang ataupun ikut sahaja petua di atas ..ngeee cuba cuba la yea...


6. Makan malam romantis 
Buatlah tempahan di restoran yang indah, dan ciptakan suasana romantis dengan lilin, bunga mawar dan lantunan musik lambat. Dijamin, dia tidak akan pernah melupakan moment tersebut. Biarpun Anda telah bergelar suami isteri dan mempunyai anak2, tidak bermakna Anda tidak boleh melakukan nya. Ini pun salah satu cara mengeratkan hubungan romantis. hik hik ^_^



So boboys, ape lagi grab the chance hik hik ....
Camat mencuba~~ pupye...wassalam.

No comments:

Post a Comment